ADIK MANIS

...HEY ADIK MANIS...SELAMAT DATANG!!♥♥

Sunday, February 10, 2013

Matured

Assalamualaikun..

So,the other day my friends and i went to the shopping complex to berjimba jimba. Then, i pergi satu kiosk and the seller is the old man. and he ask me my age.

How old are you?

me? owh im 19teen..why..??

then suddenly i`m realize that i just have a year as a REMAJA BELASAN !

and tetiba i berfikir sejenak.

what should i do??

hurmmm...

no im do not worry to get old but im realize that i should be matured not like dolo dolo...

sometimes im being noob..childish

I should think first before im doing something. Bukan main tarah ikut hati dan perasaan jer bila nak buat something. I should change myself. Dari segi maybe my attitude. yaa... im always doing something without fikir perasaan orang lain.. Yaa thats me.. atau dari istilah lain im selfish !

Lepastu kena la kikis sifat kebudak budakkan yang gonjeng ! yang hanya tahu fikir untuk beronok ronok berjimba jimba and the most important ialah kikis sifat suka buang masa dengan tidur sinetron omongan kosong kedai kopi yang tak bagi benefit langsung...

thats why im not DL for this semester... 3.42..almost..u know ALMOST to get Dean List Award !

nooooo...im not disappointed.. thats mean kena kerja keras lagi laa.. kata nak berfikiran matang.. tak kan la kalah sekali terus down kot?

yerlaa..angan angan mesti besar so result pasti gedabak..eh??haha

so yeahhh i will reach 19 years old on 06 march 2013... hoyeahhh..say goodbye to 18 teen and say helooo to 19 teen..


senyuman menutup segala keresahan..ecewahhh haha

Notakaki : Sya delete semua entry yang lepas sebab saya rasa macam banyak entri yang meleweh  -..-"..


No comments:

@HAK CIPTA TERPELIHARA NUR ATIQAH AIN..*_*